City Girl

Godkväll till er i Asien och god eftermiddag till er i Sverige.

Hur mår ni?
Jag är lite låg....Jag känner att jag har alldeles för höga krav på mig själv här borta. Och när jag misslyckas blir jag deprimerad. Mest gäller det väl plugget. När jag inte kan svara på någon fråga eller inte blir förstådd när jag pratar med någon. För jag måste alltid vara bäst, så det tar lite på en. Sen borde jag väl se det som det är, att jag ändå är här för att ha skoj. Det är inte som att jag planerat att bli japan för livet eller börja satsa jobba här som resten av skitarna på skolan. Så någon kan ju bara lämna ett "chilla mica det är inga problem" i kommentarsfältet.

Signerat och Undertecknat
雲母


Jag lämnar er med en låt som jag dedikerar till mig själv, nu när vi ändå kör på ego temat..

Jesus and the Mary Chain

Kommentarer
Postat av: Daniella

jag är gravid.

Okej det är jag inte men hade jag varit det så hade du mått lite bättre för då hade mina problem varit större än dina.

Men seriöst snygging, chilla och njut av att du är i japan. Man kan bara vara sig själv och göra det bästa allt.

xoxox
Gossip girl

Postat av: syster kim

hallååå du ska inte ha för höga kvar på dig själv!! sikta mer in på att ha roligt o sen när du kommer hem kan det seriösa börja:) SAKNAR DIG!!!! PUsss

2008-05-12 @ 23:27:49
Postat av: Mica

tack älsklingar men idag är jag på topp! Jag hade bara PMS igår och tyckte synd om mig själv hihihihihihiihihihi

2008-05-13 @ 09:55:16
URL: http://moshimoshi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback