The Wizard of Aaaaaahs

(Jag gillar inte hälsningsfraser)

Denna vecka har varit bra! vädret kom tillbaka till oss i onsdags och har inte lämnat våran sida sen dess. Nu sitter jag på min hemliga takballkong och försöker sola, konstigt nog fungerar wireless här ute, men inte i mitt rum (jag har en kabel där om ni undrade). Ikväll så har det organiserats en utgång med hela klassen! och gissa vem som är ansvarig organisatör. JAG hehe, ne okej jag bad en kille i nivå8 ringa samtal och boka åt mig, jag kan ju inte göra det själv eftersom jag inte riktigt kan prata. Vi ska iallfall gå till en restaurang där vi hyrt ett rum med all you can drink and eat i 2 timmar...sen vill jag sjunga karaoke eller gå på hipsterklubb på la Fabrique. Imorgon är det först födelsedagsfest sen fashionparty i shibuyaaaa. Kommer bli en jävligt bra helg känner jag på mig. (Kommer självklart ta bilder på bravaderna ^_^)


En låt som jag brukar förfesta till i mitt rum och hoppa i sängen som killen gör


Pogo-digitalism

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni kommer få kul, blir oxå sugen på att sjunga Karaoke, men låter bli för allas skull. Din sångröst kommer ju från Papsen.
Puss
//Mams

2008-05-16 @ 13:39:38
Postat av: syster kim

fan va kul me all u can eat and drink skullle också vilja va där!!!! Pusssssss

2008-05-16 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback