life in cartoon motion

Eftersom jag vaknade kl 17.00 idag så var hela dagen bortslösad. Det hade varit bra väder under dagen och började regna vid 18...Jag är fortfarannde trött så ikväll stannar jag hemma! Jag bestämde mig för att tanka ner lite gammalt och tecknat! Jag är så trött på allt det där gossipgirl,thehills och alla anime serier som jag alltid annars tittar på.....Så jag har gluttat Gilligans Island, Dr Snuggles, Top Cat och Beatles tecknade serie hela kvällen. Väldigt udda av mig, visst? Det bästa jag vet är barnprogram, gamla disneyfilmer och 90talets cartoonnetwork. Jag brode väl egentligen inte gå ut med sånna här hemligheter, men i Japan sticker jag inte ut alls. Här är alla barn förevigt!
Det finns mycket bra material på
GUBA som du kan se online...Det använder jag mig av mycket eftersom min hårddisk är full och inte kan ladda ner så mycket längre....funderar på att köpa en extern hd...


Kommentarer
Postat av: Anonym

För guds skull, se till att ladda ner dina foton på CD's om ifall hårddisken krånglar/kraschar.
//Mams

2008-05-27 @ 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback