ju$t another rich kid

well hello...
Nu kommer ni krypandes tillbaka va!
Igår så var det fredag om ni inte visste det..för det visste nästan inte jag, eftersom jag inte har någon almenacka, då blir tid och rum så mycket svårare att hålla koll på. Iallafall så var det midterm exam i skolan...Jag tror det gick dåligt på del 2 tyvärr...men det ska vi inte tänka på något mer för NU är det Golden week i 9 dagar! Living the dream WOOOHOOOOOOOOO
Så det firade jag först tillsammans med martha och min korean buddy Sewon-san att shoppa ihjäl oss. Martha visade mig min nya favoritaffär. Jag handlade extremt mycket saker för halvlitemycket pengar. Vilket jag blev nöjd med. väldigt nöjd. orkar inte köra modeblogg-ta-kort-på-allt-bilder grejjen dock. Är för lat, sorry.. Sen hooka jag och emilio upp med svennarna på kvällen för att gå på ett rätt så tomt modeparty som var i en fantastisk lokal. Sen idag så har jag mest sovit handlat mat och kollat på Oldboy och 27 dresses (fin kombination visst?)....Fotografen som hade festen har en hemsida där han lägger upp alla faboulösa bilder på..har inte hittat adressen ännu dock, dåligt minne, bra fylla..

VI SES

image106

image107

image108
Många fina visdomsord fick jag av denna franska kvinna som var dubbelt så gammal som oss

image109
Plötsligt kom en dragsspelsman frå ingenstanns och spelade. Jag och martha började genast dansa finsk zigenar tangostepp.

image110


Kommentarer
Postat av: Daniella

men helvete kvinna jag vill också köpa saker!

hatar att jag fortfarande är arbetlös

Postat av: You know you love me

Kombinationen av 27 Dresses och Old Boy låter helt sickly awesome. Och dang it, jag vill äga den där mikrofonen!!

2008-05-04 @ 13:47:57
URL: http://murdle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback