Embracing the Wierdness

Det regnar ute nu. Väldigt mycket. Jag är trött och vill inte gå ut. Har bara legat i sängen med AC:n på 28 grader, tittat på that 70s show hela dagen och chillat....Rättt så skönt att variera lite från den hektiska storstaden och bara få slappa lite...bara lite ;)

Igår så var jag i stan och glodde runt i stora departohuset Tokyo Hands i Shibuya i flera timmar. Sen så lagade jag middag och robert tittade på..vi åt drack biru och tittade på gamla killinggänget klipp på youtube hehe...sen joinade fler oss och det blev kalas. Vi fick skjuts av en japan i husets kompis till en bar i Funabashi..Han körde 180km/h på motorvägen och 100km/h på gatan, det värsta jag varit med om...men det var spännande ändå..lite tokyo drift- fast and furious hehe...


image135

image136

image137

image139

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback