Asian Kung-Fu Generation

Hejhej...ja kul helg var det som förväntat. Idag så kom jag hem kl kl 10.00 och sov till 19.30 haha helt värdelöst.. men det är så det ska vara!

Ifredag så var vi på baren jag bokade till klassen vi var väl 16 pers..efter det åkte vi till ikebukuro och satt uppe i taket på en traditionell japansk restaurang med tatami golv och låga bord. Tog morgon tåget hem, sov bort dagen och gick ut på lördag kväll..Då var det nämligen tea från skolan som hade födelsedagsfest och hade hyrt en bar så vi åt pestpizza drack drinkar och dansa mys mys! när festen var över vid 02.00 så åkte jag och kristoffer till Tokyo Salon fashion partyt som preciis hade tagit slut så vi gick vidare med resten från den festen till en klubb som heter Velours..Asgrym lokal, hade inte med mig kamera under hela kvällen dock. Den fick inte plats i väskan så jag lämnade hemma. dumt. kl 05.00 erbjöd Vincent och hans två kompanjoner efterfest i takadanobaba...jag tackade inte nej eftersom mitt tåg går från den stationen och tänkte hoppa på morgontåget efter det. Vi var sjukt trötta och satt mest och drack vatten och öl och lyssnade på sjuka Learn Japanese band. Sen åkte jag hem och nu är jag här...död..ingen mat i kylskåpet och orkar inte gå till Mauretsu......får äta flingor till middag hehe..


image142
image143
jag älskar mina koreaner
image144
image145
image146
image147
image148
Tim ragga på Sewon med sin "Making Out in Korean" bok. Det blev tyvärr ingen hit.
image149


/XOXO Gossip Girl

Kommentarer
Postat av: du vet nog

guuuuu va snyggt me luggen sådär lite snett!!! Varöfr varför skulle jag få troll håret varför???

2008-05-20 @ 23:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback