a smorgardsbord of swedish furniture

hejhejhejhejhejehej
Jo, regnperioden här i tokyo är tillbaka och vill inte riktigt lämna oss ännu verkar det som. Inte på ett långt tag iallafall. men inte gnäller man över det! nejnejnej..jag har lite bra grejjer på G hoppas det går sin väg bara hihihi *ta i trä* Idag är jag bakis och trött...vi var på Unit igår...träffade några bekanta det var mkt trevligt..Jag förlitar mig på att
Tommy lägger upp bilder från kvällen

Vi svennar+en kines har iallafall varit på IKEA! Det var underbart. Mjuka sängar, duntäcken, leksaker, en svensk restaurang och en svensk mataffär.....vi kände oss som riktiga ambassadörer för Sverige och viftade stolt med den lilla svenska flaggan man fick med köttbullarna. Ikea ligger bara 15 min från våran station right in the middle of nowhere, så jag tror jag kommer göra några återbesök när gravade laxen tagit slut.

image168
image169
Jag tvingade meng att ta bilder på mig i olika låtsasrum så skulle jag efteråt säga att det var mitt nya guesthouse och inte det spartanska som vi bor i nu..Dock tänkte jag inte på alla prislappar som syns överallt...hehe
image170
image171
image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback