WE FOUND A POOOOOOOOOOOOL

heeeej allihopa!!!!!!!!!!!!!!!!!

idag är jag på bra humör, även om jag är low on cash och helena lämnar mig om 4 dagar MEN
vi har äntligen hittat en pool! och den ligger mittemot vårat hus i parken!
Jag upptäckte den när vi stog på taket och tittade över utsikten och helt plötsligt ser vi en stor pool på andra sidan gatan bakom träden! Det kostar bara 18 kr att gå in också UNDERBART
har jag nämt att det är +33 grader dygnet runt???? det är det iallafall och det är olidligt! men jag är en pool så jag är glad 


I Onsdags var jag även med om min största jordbävning hittills. Jag och helena vaknade upp i natten o skrek o gömde oss under matbordet med kudde och sa en bön. Det blev besvarad och vi överlevde. Tydligen dog några människor uppe i norra japan där jordbävningarna alltid är större. Lite action är alltid kul. Vi hade jordbävningsövning(hur konstigt låter inte det?) i skolan idag.. gick på led till en stor byggnad och övade på att sätta oss under bord. Mer än så var det inte!

Jag är blekast kvinnan i Tokyo också, vilket Japanerna tycker är fint, men när jag kommer hem till Svearike blir jag fulaste tjejen i stan. Sorligt.

NU HAR JAG INTE MER TID HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt med pool, grattis, vi har oxå 30 gr här hemma. Men jordbävningen var ingen kul historia, bra att du kommer hem snart.

//Mams

2008-07-29 @ 09:26:53
Postat av: Sanna...Maxilation

Jag känner igen känslan....av att vara snyggast någonstans men lite av en ingen någon annan stans. Du gjorde intryck på mig Mica....kram kram!

2008-08-12 @ 21:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback