park hyatt och hemmafesten

hej
min släkt har klagat lite över att jag bara lägger upp festbilder.
men som mina trogna jämnåriga läsare oc vänner vet, så är det just vid de tillfällena som kameran flyger upp och folk inte är blyga med att posera. Fota träd och stora hus är inte lika tillsägande för mig bara, tyvärr.

Nu har iallafall de två inneboende brudarna som jag och helena hängt med 24/7 i två veckor, åkt hem. Det är lite tomt utan piff och puff måste jag säga haha.. Vi var iallafall på park hyatt i veckan. Ni som har koll vet att det är lyxigaste hotellet i stan. Även känt som Lost in Translation hotellet med med sin New York bar på 52våningen. WOA säger jag om den upplevelsen, det får räcka..
Sen hade vi hemmafest här i lördags..det var kul. jag var sjuk.

Har jag föresten berättat att det nu är +30 grader dygnet runt här i Tokyo ? Det är det iallafall.







Jag gjorde även en rolig upptäckt dagen efter kl 6 när alla sov och jag var pigg som en lärka.


Att  Japaner sover konstigt.




=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback