är jag utanför temat..

godkväll.
åh jag var på den mest underbara plats idag! den konstgjorda ön av skärp! Vackraste utsikten jag någonsin beskådat i mitt lilla liv. Hela staden med tusentals bländade ljus och glittrande vatten ligger framför en när man sitter på den konstgjorda stranden i solnedgången. Lägger upp bilden sen.




Jag kanske inte skriver så mycket om tokyo som jag kanske borde. Tycker ni det är dåligt av mig?.. Jag blir bara så överväldad med inspiration från alla håll här...vare sig det är en söt liten fågel i trädet utanför mitt fönster, eller en gammal manga tavla hängades i en affär.
Jag vill iallafall visa tre tjejer med långt brunt hår och lugg för ögonen som jag tycker är så fina. Au revoir simone vill jag vara som!!..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback